7 maj



Torsdag igen o jag fick gå upp kl 5.30. La mig tidigt o natten kändes som en evighet o jag var ganska så trött efter allt funderande o en irriterande fullmåne :) inte lätt o vara mångalen suck
Jag duschade o när jag stod där inne så kände jag hur illamående jag blev igen o kände mig som att jag skulle svimma. Man blir himla rädd men det gick bra. Fick ta lite kallt vatten i huvudet o sätta mig ner.

Var jättetrött på bussen o satt väl som de flesta o halvsov o vi var framme tio i åtta o Hasse o Eva väntade på mig.
De sa jag var så fin i min jacka o att jag klär i sådana färger eftersom jag är så brun i hyn :) dom e för goa :)
Städningen gick som en dans idag jag moppade idag oxå plus lite sopning.Vi var färdiga redan kl 10 o mitt minne är som ja jag vet inte vad. När jag var på väg ut så hade jag glömt att jag precis moppat där en liten stund innan o att det fortfarande var lite vått o pang så ramlade jag bakåt. Som tur var så är där en liten trappa som jag satte mig på plus att jag är rejält vadderad i baken haha..Men visst kändes det efteråt o jag darrade i ena armen som jag slog i.
Ja det är ju Tycho Brahe dag idag så då kan man ha lite otur. Men bättre jag ramlade än nån av pensionärerna i huset.

Fick vänta på bussen sen i 50 minuter o det var en glad Susanne som kom hem sen för jag var så trött o mör i kroppen så jag ville bara HEM..
Har druckit lite kaffe o käkat bulle o ska vila mig lite nu tänkte jag..

Skriver mer sen
PÖSSSSSSSSSSSSSSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0