Ännu en natt...



Måste bara säga att gud vad mysig denna bilden är. Den andas så fridfullt  som Lina brukar göra *L*
Jag vet inte men jag känner att det blir ännu en natt fylld av funderingar. Efter det som hänt idag/ikväll så har jag tusen funderingar som går runt. Vet inte riktigt hur jag ska tackla det här.

Jag pratade med Jonas innan idag en stund. Fick ju skälla lite på honom *L* att jag minsann snart fick skriva på min blogg att han glömt mig eller nåt *L* Vi bestämde att vi skulle hålla kontakten o då gäller det väl bägge *L* o nu var jag sist haha Iallafall skönt att höra att allt var bra o jag vet att du bara är omtänksam med dina funderingar men som sagt jag älskar honom över allt på denna jorden alltså min kärlek inte Jonas haha . Så tack för pratstunden..o det var skönt o höra att du tänkt ringa i måndags men kommit på att jag jobbade då. Så helt glömd var jag inte *L* 

Det blev som sagt tvättning eftersom jag var tvungen att tvätta min körblus tills imorgon då vi ska sjunga på effermiddagen. Sen tömde jag diskmaskinen o satte in nytt. Det är såå boring o tömma den. Men vad gör man *L*  måste man så..
Annars har eftermiddagen varit lugn.

Kärleken ringde 20 över fyra o jag var nog lite hård mot dig i början men som du sa att det var bra jag skäller på dig.
Felet är bara att jag kan inte vara arg på dig ..o så räcker det att du säger nåt snällt så smälter jag direkt haha
Inte lätt sits man är i då.
Tyvärr var du väldigt disträ o det kändes som jag lika bra kunnat prata med väggen härhemma eller nåt. Jag försökte prata om viktiga saker men det funkade inte alls. Jag blev verkligen ledsen o när dina kolleger kom o skulle åka med dig till malmö o förde ett jäkla liv så var det ännu svårare att få nåt vettigt ur dig så då sa jag hejdå o la på.
Något jag aldrig gjort innan till dig men jag kände mig så ledsen o besviken. Du ringde upp efter nån minut o sa det bröts haha du är för go alltså du ser du märkte inte ens att jag sa hejdå *L* Vi bestämde att jag skulle smsa efter cirkeln så kunde vi prata mer då.
Gissa vad jag tänkte haha
 
Jag kokade kaffe till cirkeln o sen körde Johan mig dit så jag slapp bära en massa. Snällt.
Aina hade med sig gamla leksaker idag o det var kul att titta på o vi pratade om vad vi haft för olika saker.
Rätt kul att vissa saker har funnits länge som detta med att byta bokmärken..ni vet man hade en bok med vikta blad där man bytte o hade man otur fick man en trasig gammal ängel eller nåt *L*  Sånt hade Maj-Britt oxå gjort i skolan fast hon är 80 år. Vi pratade om spela kula o filmstjärnebilder o sånt oxå.
Sen fikade vi o pratade en massa om lite av varje. Var trevligt ikväll.
Gick hem kvart i nio.

Jag smsade kärleken att jag var på väg hem. När jag kom hem så hade Uno kassören ringt så jag ringde upp honom o det var nåt problem men vi löste det.
När jag lagt på så ringde J precis *L* jag blev jätteförvånad för jag hade inte väntat mig det. Men ibland kan man få långnäsa. Du var ute o cyklade..haha vad dumt det lät men det gjorde du..Förstår du nästan hamnade i häcken för inte lätt utan headset *L*
Det var så himla skönt o prata med dig o det var länge sen vi pratade som vi gjorde ikväll.
Du vill verkligen försöka att vi ska få det bra igen precis som jag o det är ingen omöjlighet om du bara lägger manken till som du sa du skulle göra.
O älskling jag tror på det du säger om allt men visst blir jag glad om du visar det på ett bättre sätt ibland *L*
Kändes som jag ställde alla dumma frågor som fanns ikväll haha så stackars dig du hade det inte lätt. Men du gjorde så gott du kunde för att kunna svara.
Men vissa saker gör mig verkligen orolig så jag är tacksam om du gör som du lovat för jag vill inte förlora dig men samtidigt så känns det bra på ett sätt för då vet jag att det är något , att jag betyder mycket för dig.
Många saker du sa idag gick direkt in i mitt hjärta som bla det med första samtalet att du kände det direkt då... att du precis som jag kände dig som en fjortis haha o kärleken slog ner som en blixt på ett sätt..
Att du inte vill förlora mig , att jag är viktig för dig. Men det kändes som jag gjorde dig illa när du sa det att du blivit helt kall i eftermiddags när jag berättade om N o C. Var inte min mening men jag var tvungen att berätta sanningen för dig o har man bara två val så. Du sa att i det fallet så finns bara ett val o du vill behålla mig. Så återigen märkte jag att jag betyder mycket för dig o du vill inte vara utan mig.

Jag vill inte vara utan dig heller. Kan inte leva utan dig isåfall kan jag lika bra lägga mig ner plattfall o dö nu.
Så därför kändes det jobbigt när du sa du hade tänkt göra saken flera ggr. Bara jag tänker på det blir jag helt piggig..
Gud vad jag älskar dig...o jag är glad att det där med att ta bort gick fettbort direkt. Men det är klart att som du sa så hade det inte hjälpt utan säkerligen bara förvärrat saken. Skönt jag räknas till familjen oxå *L*
Så det blev mycket sagt ikväll men det viktigaste sparar vi tills vi träffas...
 
Gissa vad som hände sen *L* jooo batteriet la av..men vi hade pratat en timme så det var jag glad för att jag fått den tiden. Jag smsade att såg han mitt mess senare så kunde han skriva att han var hemma så jag slapp vara orolig.
O efter en stund kom det ett sms skönt. Han skrev att jag är go o du det är bara förnamnet när det gäller dig *L*
Du skulle vara ledig imorgon pga en sak men vi skulle höras ändå. LÄNGTAR
Har som sagt massor av funderingar nu o jag försöker sortera det i min skalle. Allt vi pratade om ikväll så det lär bli en lååång natt.

Tack för att du gjorde min kväll älskling..
Älskar dig mest av allt..

Miljoner Kyssar
Din Snäckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0