Är det höst ???



Ja man kan nästan tro det. Det regnar o emellanåt kommer det ett riktigt ösregn så det dånar i fönsterblecken o nu har det börjat blåsa oxå. Bara när jag öppnade dörren innan för o hämta posten så höll jag på o blåsa bort haha tur man är stadig på jorden *L*
Men var i sören försvann våren nånstans..please come back *L*

Känns nästan som långfredag idag för himskans vad dagen är låång o jag vet inte vad jag ska hitta på. Rastlös till max men känner att magen gör ont så jag vill inte göra alltför mycket. Har svarat på mina mail, läst bloggar, tömt diskmaskinen, pratat i telefon o ändå så går inte den jäkla tiden.

Jag skickade sms till Kärleken innan..ja ibland bara känner man att man vill göra det o jag saknar honom så o då kan han få veta det. Så jag skrev bara att jag saknar honom o det tog inte många sekunder innan jag fick ett tebax att han  oxå saknar mig ..verkligen..Ahhh du är så go mitt hjärta. Vad skulle jag göra utan dig. Nu vill jag att klockan ska bli halv fem så du snart ringer..Vill höra din röst .

Nu sitter jag o dricker kaffe igen o äter en macka o äter mannafrutti. Det är så himla gott med skogsbär..



Får kanske kolla lite inför studiecirkeln imorgon oxå fast jag har lite från förra gången eftersom vi inte blev färdiga.
Tror jag ska kolla in lite hotell oxå :)

Skriver mer senare

PS..LOVE U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0