Bara några rader...





Det bubblar inom mig nu o jag vill bara skriva några rader. Har pratat med dig precis i över en halvtimme o det känns så härligt att få prata med dig..bara så du vet. Känns bara inte bra när man hör att du inte mår bra att där är saker som tynger dig o nä älskade hjärtat jag ska inte ta det på mig jag lovar. Jag vet att jag inte lät så himla glad idag men det är precis som med dig att jag är trött o saker tynger en mer än det ska men bara o kämpa på. Men inom mig så bubblade det som sagt av all kärlek till dig o det är så skönt att du säger att du älskar mig, det betyder mest av allt o kunde jag bara så skulle jag ta ner månen åt dig.
Men vissa saker gör fortfarande ont när vi pratar om det o jag önskar saker var annorlunda o även om du säger att man vet aldrig så har jag slutat tänka så. Blir det så blir det inget mer jag kan göra åt saken. Inte ens så drastiska saker som jag sa innan haha Nä skulle aldrig kunna göra dig så illa. Men det finns ju besökstid *L* Har hört de har bra rum o träffas i ;)
Tack iallafall för ditt samtal o tack för att du finns i mitt liv o nää det dröjer innan du blir lik P.O..förhoppningsvis aldrig.

Jag Älskar Dig Av Hela Mitt Hjärta

Miljoner Melonkyssar
Din Snäckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0