Bäst




jag skriver lite härinne nu så ingen tror jag rymt :) Men en sak är säker o det är att man ska ha inspiration för att skriva en blogg annars är det kört o lika bra o vänta så nu har jag väntat :)
Får kanske skriva lite om vad jag gjort dessa dagarna fast minnet är inte det bästa men vi kan väl plocka lite av russinen i kakan.



Ja det var Kristi himmelsfärdsdag o jag var ledig o tur var det så trött som jag var efter onsdagskvällen. Helt mör i hela kroppen. Sov tills halv 10 tror det behövdes *L*  O vid halv elva kom min lilla bebis Lina o hon ska stanna här tills söndag. Vi körde o handlade lite o vi passade på o köpa den nya Wallander på dvd så får vi se om den är bra.
Vi skulle på kalas kl 15 hos Johans mamma eftersom hans bror Andreas fyller år nästa vecka o de valde o ha kalaset här nere för annars bor Andreas o Isadora uppe i Skara, granne med Bert om det nu är en merit haha

På vägen dit körde vi in om City gross i Höör för o köpa sköljmedel o tvättmedel o jag var tvungen att köpa två par skor oxå *L* det ena paret var likadana som jag redan har som är mina älsklingsskor men som tyvärr gått sönder. Dom är så gulliga men mamma säger de liknar skolavslutningsskor i första klass haha men vem bryr sig..inte jag *L*
 
Fick sms från kärleken vid tre att han höll på i trädgården o att han saknar mig. Jag skrev jag hörde av mig när jag kom hem.
Där var många på kalaset
o vi fick grillad kycklingfile, grönsaksspett, god potatissallad med potatis, oliver, olja, gräslök, vanlig sallad o god sås.
Senare fick vi kaffe o glass o kex.

Vi blev kvar där tills kl 23 o det var regnigt o tråkigt när vi körde hem. Massa platta grodor på vägarna Bläää
Hade fått sms från Kärleken vid niotiden o det hade regnat o åskat hos honom o han saknade mig massor.
Ja saknade dig oxå så tråkigt när vi inte pratar en dag. Känns så himla tomt. Så det är skönt när man iallafall får sms från dig.

Var jättetrött när jag kom hem. Blev en snabbis in på datorn o sen sängen.


Mådde sådär när jag vaknade på fredagsmorgonen. Mår så fruktansvärt illa emellanåt så jag inte vill vara med. Men inte mycket att göra. Bara att gilla läget .
Det blev frukost o sen fixade jag lite härhemma. Jag försökte tömma tvättkorgen så det blev många maskiner tvätt. Jag körde i olika färger så det tog sin lilla tid. Men skönt när det är borta men sen kommer problemet var man ska hänga det. Jag hade verkligen behövt en walk in closet *L*
Tyvärr var inte vädret det bästa så det gick inte att hänga ut o det är inte så lätt att hänga upp allt i badrummet m en det fick gå. Gillar inte att lägga det i torktumlaren.

Kärleken ringde flera gånger idag o det är så mysigt att prata med honom. Har känts så bra denna veckan med allting o det var länge sen det var såhär bra mellan oss o det känns så skönt. Känns så bra när vi kan prata om allt o skratta o bara ha det bra. Vi behöver det bägge. Han bryr sig verkligen ja det har han gjort hela tiden men nu visar han det verkligen o jag känner mig rejält älskad av honom. Han är så go o underbar o man kan inte annat än älska honom mer o mer.

Det blev tv på fredagskvällen o sen la jag mig lite över elva. Var jättetrött. Mådde illa o kände mig ledsen o jag smsade godnatt till kärleken. Saknade honom massor.



Jag vaknade som alltid vid halv sex tiden men somnade om o klockan ringde kvart i åtta men jag somnade om igen o vaknade kvart över istället så det var snabbt upp till tvn så jag inte missade hela Biggest Loser.
Kände mig inte så värst pigg o Johan åkte iväg för att putsa fönster. Mamma ringde att William var jättesjuk så hon fick köra in honom till sjukhuset så jag gick o hämtade Kasper så han skulle slippa vara ensam.

Kärleken hade smsat halv tio  att han slocknat som ett ljus igår inte så konstigt som han slet i trädgården. Han tyckte inte om att jag var ledsen. Men så är det ibland hjärtat o du vet den stora orsaken.

När jag kommit hem efter att hämtat Kasper så ringde J o vi pratade en lång stund. O allt brast o jag grät som ett litet barn. Har så mycket inom mig som behöver komma ut även om jag vet att J blir så förtvivlad när jag är ledsen men jag kunde inte hjälpa det. Kändes lite bättre sen. O alla dina fina ord värmer mig verkligen.
Du skulle höra av dig senare för du ville hälsa på mig idag men skulle först göra iordning i trädgården.

Jag käkade lite o sen kom Bengt-Ola o hälsade på o vi fikade o snackade en massa o tiden sprang iväg.
Vi satt ute o ena stunden var det sol o nästa molnigt o sen sol igen. Lite jobbigt *L*
Mamma ringde sen o jag satte på mer kaffe o hon  dök oxå upp. O hade med sig franska wienerbröd..mums :)
Så sen blev det ännu mer snack. William fick stanna på sjukhuset o mamma undrade om jag kunde ha Kasper tills söndagkväll eftersom R o hundarna var hemma hos henne o det går bra.

Det kom ett sms från Kärleken vid halv fem o han höll fortfarande på i trädgården o det var jobbigt för honom men han ville jag skulle höra av mig sen när dom gått.

De gick inte förrän vid sextiden så då smsade jag honom. Fick svar en stund senare att han skulle käka vid sju o kunde vara hos mig lite innan nio. Jag fick själv bestämma men han skrev att ärligt talat var han helt slut men vill finnas för mig. Jag förstår ju att han har ont i ryggen o är helt slut efter dessa dagarna i trädgården så jag sa vi kan ta det en annan gång. Inga problem.

Vi beställde hamburgertallrik o det var gott o sen kom Kalle o Amanda, Johans bror o flickvän så de satt ute o snackade i trädgården.

Kärleken ringde vid åtta o han var ute en runda o han hade så ont i sin rygg. Det riktigt hördes hur han ansträngde sig för att klara av att prata. Så säg aldrig att du inte offrar dig för mig. Vi sa bägge att våra kroppar skriker efter varandra men vi får vänta lite till. Fast han sa att han kunde köra hem till mig så sa jag nej. Jag sa han skulle gå hem o ta ett hett bad o sen gå o lägga sig o vila. Jag ville såklart träffa honom mest av allt men inte när han har det så.
Jag bryr mig om honom o vill han ska må bra ju. Tror inte det blivit ett så bra möte med honom när han har så ont.
Skönt att få prata med honom iallafall..Älskar dig hjärtat...så himla mycket. O skönt när du säger att du älskar mig.

Sen kollade jag på slutet av Robinson o på Survivor. Sen kollade jag lite på nätet o sen var det dags för sängen igen.
Känns som man blivit pensionär när man går o lägger sig halv tolv en lördagskväll *L*
J hade lovat att smsa men där kom  inget o jag kollade min mobil o där var nåt konstigt tecken på den så jag stängde av den o satte på igen. O då försvann det o plingade till o ett sms kom . Han hade skickat det kvart över elva o då var klockan tjugo i tolv. Så nåt fel var det på mobilen. typiskt.
Han skrev att han var ledsen för idag, att han gärna träffat mig o att han älskar mig o att jag inte ska glömma det.
Tack älskling det lovar jag att aldrig glömma..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0