Då säger jag godnatt..



Jag mår inte alls bra ikväll o därför är det lika bra o säga godnatt o lägga sig o se om det går att få lite sömn.
Är orolig i hela kroppen o har sån hjärtklappning. Jobbigt till max men hoppas det går över snart.

Dagen då jo den gick relativt fort. Tvättade två maskiner tvätt o lekte detektiv en stund med ett bra resultat känns det som.

Kärleken ringde lite i fem o det ville sig inte riktigt utan det bröts några ggr :(  men vi fick pratat en lång stund ändå. Skönt när du inte har så jättebråttom in. Usch (!) vad det du sa i början kändes hårt o jag blev totalt gråtfärdig visste inte vad jag skulle säga men skönt det var ett missförstånd för det var nog det värsta som kunde hända annars. 
Du förstår kanske när jag säger att jag är orolig ibland o det är sådana här saker som kan utlösa det allra minsta för även om du säger att jag inte ska vara orolig att saker o ting inte är mitt fel så är det när man är själv som maskineriet sätter igång sen tyvärr, all tankeverksamhet som egentligen är helidiotisk. Men ärligt talat J..jag är rädd, jag vill inte det bara ska gå utför utan jag vill precis som vi sa innan idag att vi ska få tebax som vi hade det innan o jag tror att det funkar om vi gör som vi bestämde. Det kändes bra när du sa vad du ville ja det behöver vi inte ta här men jag hoppas du förstår vilket jag menar. Jag blir glad för bägge sakerna men funkar det inte med båda så går det fint med det ena det lovar jag :) Glad när du säger att du inte vill bli av med mig o att du ibland är rädd för att jag ska gå men J det finns inte på världskartan. Inte en chans.
Jag längtar verkligen efter de godaste kyssar som finns o som du sa att våra passar perfekt ihop :)



Ja det är inte lätt att slita sig från dom :) inte för att man vill det heller precis :)
Älskar dig mest av allt hjärtat.

Kvällen har vatt lugn o jag har ätit korv, ris o sås o sen blev det tv bla sista Charterfeber. Sen duschade jag o sen blev det Hells Kitchen.

Nu blir det sängen o hoppas vi ses i drömmen. Skickade nattisms till dig precis men tror du sovit länge *L* förhoppningsvis i sängen så du inte får så ont i ryggen aj aj..

Miljoner nattikyssar
Din Snäckan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0