Dags för sängen..



Känner det är dags snart för nu är jag jättetrött..o jag ska upp tidigt imorgonbitti för o jobba så det är lika bra o krypa ner o se om det går att sova.

Dagen har vatt si o så..Tyvärr hade J ringt medans jag var ute o gjorde ärenden i förmiddags men han hade pratat in på röstbrevlådan. Men det gjorde inte saken bättre för han lät så ledsen o jag skulle smsa när jag hade tid o prata o han saknar mig. Jag  fick världens klump i magen o kände mig jätteorolig med en gång o det smsade jag till honom men han svarade att det var inga problem.
Det känns så jobbigt att höra honom ledsen det känns i hela min kropp.

Jag skulle till AF kl 13 o träffa min handläggare plus Mia min handläggare på jobbet. Skulle ha en utvärdering om hur det går för mig. Hasse hade pratat med Mia om mig o min dom var . Glad , lättsam, lätt att lära, duktig på jobbet o gillar inte att sopa haha Hasse du är för go alltså *L* Men jag blev glad för hans ord.
Vi fick se om jag kunde ha en månads prövning till. Det hade varit kul eftersom jag trivs bra där.

När jag kom hem så smsade jag J o sen fixade jag lite härhemma.
Han ringde vid halv fem tiden o han lät fortfarande lika ledsen o han sa att där är 2 miljoner saker han vill säga mig o jag kände att nu kommer det snart o var tvungen att ställa frågan även om det var svårt att få fram det.
Men han svarade absolut inte på min fråga så jag blev lättad men vi måste sätta oss ner o prata o det säger han oxå. Vi kan inte ha det såhär menar han. Vår tid har varit alldeles för lite i år.
Han sa jag skulle smsa ikväll efter mötet så skulle han ringa då för han ville prata mer med mig.
Han tackade oxå mig för att jag finns o älskling jag lovar att finnas för dig så länge jag kan.

Jag fixade kaffe till mötet o gick kvart i sex o sen varade mötet tills kvart i nio. Det gick bra idag o många diskussioner. Nästa onsdag ska vi ha Italiensk afton, ska bli kul.

När jag kom hem ringde jag mamma snabbt o berättade vad som hänt ikväll.
J hade smsat vid halv sju att han fått migrän o skulle lägga sig o försöka bli bättre men att jag skulle smsa när jag kom hem så det gjorde jag. Men jag tror han sover för inte ett ljud här men jag förstår honom.
Vi får prata mer imorgon..

Tänker på dig massor...
Älskar dig
In Dreams
Miljoner Nattikyssar
Din Snäckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0