Dags för...


Att säga god morgon  eller kanske förmiddag är det nu :) Men det känns som jag vatt uppe i all evighet ungefär.
Somnade gjorde jag fort men sen vaknade jag oxå tidigt o totalt klarvaken igen. Vet inte vad det är som gör det.
Försökte ligga kvar i sängen men jag var så orolig i kroppen så det funkade inte, lika bra o ta sig upp.
Vid åtta ringde brorsan o vi pratade en stund sen fixade jag lite härhemma o sen gick jag till bibblan o lämnade böcker ja där var inte öppet så jag fick lägga dom i bokinlämningslådan o det går lika bra.
Gick sen till Netto o Konsum o handlade lite saker jag behövde o äntligen hade de fått in min saft igen vattenmelon/smultron funlighten den är såå himla god. Använder den alltid i sodastreamern.

Nu sitter jag o dricker kaffe o äter frallebulle o ska svara på lite mail o kolla in lite bloggar tänkte jag.
Värsta är att min mage konstrar känns ibland som det är tusen knivar i den aj aj men tar jag det lugnt så blir det säkerligen bra.

Inget från Kärleken än o jag saknar dig så mycket men vi hörs väl om några timmar :) LÄNGTAR :)

Hörs senare

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0