Dags igen..

heart Pictures, Images and Photos

Snart skäms man ju för att säga att man ska gå o lägga sig när klockan inte är mer. Men jag är jättetrött o klockan är bara lite över nio men vad ska man göra när man är trött *L*  Det är inte ens mörkt än.
Mår inte så bra ikväll heller. Väldigt illamående o tung i huvudet.

Mamma ringde lite över fyra o ville jag skulle komma dit o prata för hon var lite ledsen så det gjorde jag. Vi satt ute i solen o sören vad hett där var PUHHH stod rent stilla. Efter en stund kom Andre o Jessica o de var hungriga o vi beställde ja gissa *L* Hamburgertallrik ( idag igen ) med ost o rå lök mums. Fast jag delade upp mitt på två ggr.
Andre tog sin hamburgare i tre tuggor tror jag haha den trodde nog den hamnat i en hundmage *L*

Kom hem lite i sju o då smsade kärleken att han skulle gå o lägga sig för han mådde skit . Ja som sagt lika bra o lägga sig då men ledsen när man inte får prata med dig. Men vi får se hur du mår imorgon.
Men du vet jag tänker på dig o älskar dig.

Nä nu ska jag gå in i sängen o läsa lite o se om jag kan somna.
Godnatt Världen

Miljoner Nattikyssar till Kärleken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0