Det gör ont...



Just nu är jag så fruktansvärt ledsen o måste bara skriva några rader.
Du ringde för en stund sen o tyvärr hade det en hänt en allvarlig sak o jag hoppas för guds skull allt blir bra.
Så snälla J tänk inte på mig nu utan förstå att detta är viktigare.
Jag finns kvar o jag kommer inte att gå nånstans. Var inte rädd för det för det kommer inte att hända.
Allt du sa idag gick verkligen in i mitt hjärta o jag tror du börjar inse vissa saker o det känns skönt.
För det är inte alltid så lätt att ha det som vi har det.
Du är det viktigaste i mitt liv o jag vill inte att du försvinner ur det lika lite som du vill jag försvinner ur ditt.
Men just nu har vi miljoner viktiga saker vi måste prata om känns det som men vi tar det när vi vet hur det blir.

Det gjorde så ont i mig att höra dig ledsen o att veta hur du mår nu men som jag sa att jag finns här för dig o är med dig hela tiden o mina tankar är hos dig nu o jag ber att allt blir bra.
Älskar dig över allt på jorden o det är skönt när du säger att du älskar mig oxå.

Tack för att du finns i mitt liv...

Miljoner Kyssar
Din Snäckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0