En ny dag



Har varit uppe några timmar nu men inte vatt på nätet förrän nu så bäst jag skriver några rader .
Vaknade av världens åskknall imorse men det gick fort över o det är inget jag är rädd för tycker åska kan vara riktigt fint o titta på men klart man ska ha respekt.
Vaknade med världens illamående senare för jag somnade såklart om behövde inte gå upp halv sex idag.
Tänkte att nu är denna dagen fördärvad men det gick över igen. Skönt.

Kvart i tio kom det ett sms från Kärleken o han skrev att han tycker verkligen inte om när jag mår dåligt. Men älskling jag kan inte ljuga för dig även om jag inte tycker om att oroa dig. Du skulle ringa så fort du kunde så vi får se när det blir idag. LÄNGTAR efter dig.

Var tvungen att gå o handla lite o panta flaskor  o jag gick förbi hemma hos William o mamma var där så jag gick inom o berättade om jobbet. Vi fikade lite oxå sen skulle de köra till Ystad.
Jag gick  o handlade o sen hem fort igen. Nu måste jag få ihop nåt bra tills ikväll när vi har italiensk afton med föreningen. Får se vad jag hittar på. Pappa kommer o underhåller ikväll så bra med en musiker till pappa *L*

Sitter o äter lite nu o sen ska jag gå ut lite i solen om den inte går i moln hela tiden.

Skriver mer sen

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0