Får man..



Lov o vara så här trött GÄSP. Ja morgon är det väl inte längre utan förmiddag men det känns som jag hade behövt sova i 14 dagar. Jag mååååår så illa så det är inte klokt o inte blir det bättre av dessa två nätterna nu. Först knappt sova den ena o sen då vara uppe till kl 3 inatt o jag kan säga det tog ungefär fram till 4 innan jag fick ro.
Alldeles för mycket i min lilla skalle att fundera på. 

Har pratat i tele i över en timme nu om allt mellan himmel o jord så nu är det dags för att sätta på kaffet så jag kan vakna till.
Om jag mår såhär idag så undrar jag verkligen hur Hjärtat mår *L* Om du kommit iväg till jobb o mötena. Din stackare fast det är klart det är självförvållat *L* men ok lite synd om dig är det . Tror inte du kommer o festa fler måndagar nu haha
Får se när du hör av dig idag. Längtar efter dig.

Som sagt kaffe o frukost här nu o sen blir det lite förberedelser inför styrelsemöte o studiecirkel.

Skriver mer sen...

PÖSSSSSSSSSSSSSSs





PS Ett foto på eländet från igår :) Fast jag är snäll mot barn o äldre *L*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0