Förhoppningsvis...



blir det sömn inatt för jag tror inte jag orkar vara uppe fler nätter nu. Vatt lite för lite sömn tyvärr så jag får se till o komma ifatt men det är inte lätt när man vaknar tidigt o inte kan somna om sen. Har inget imorgon förrän kl 13 så jag kan ta lite sovmorgon om det skulle funka o sova, vi får se.
Jag mår så fruktansvärt illa ikväll o jag känner mig helt tung i huvudet, inte alls kul. Hoppas det snart ska gå över.

Hjärtat smsade lite över sju att det verkar bli bra med allt o det känns skönt för det skulle vara det sista du behövde nu. Du var ledsen för allt men goa hjärtat tänk inte så nu. Visst var det otur att det skulle hända just idag men det är sånt vi inte styr över o jag är en förstående kvinna vet du *L*
Men jag hade verkligen behövt prata med dig ikväll men jag tror du behöver all sömn du kan få efter ditt äventyr inatt o dagens tråkiga händelse. Men jag tänker på dig så himla mycket o vi får prata imorgon istället...
Älskar dig så mycket glöm aldrig.  



Vatt en lugn kväll med tvzappande o Malena gick vidare i eurovisionsschlagern *L* Fast jag tyckte inte där var speciellt tryck i låten ikväll. Jag gillade Andorra men den gick inte vidare tyvärr. Det var mest skitlåtar som gick vidare som alltid..
Mamma ringde o snackade en stund om ditten o datten o hon skulle jobba onsdag o torsdag. Så vi ses nog inte denna veckan. Jag har oxå att göra med möten o studiecirklar o jobb på torsdag.
Oj glömde ju..Man såg inte könet på bebisen på ultraljudet. Den rörde sig allt för mycket :) Desto mer spännande *L*
En liten prinsessa hade vatt kul *L* Men det spelar egentligen ingen roll.


Nää nu ska jag gå o se om  jag får träffa mitt hjärta i drömmen *L*
Det jag drömde imorse var häftigt ..inget jag kunde tänkt mig att du skulle göra.
Var nog bara för vi pratade om det igår  *L*

Hoppas du sover jättegott för det behöver du.
IN DREAMS
Älskar Dig
Din Snäckan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0