Fredag förmiddag



Rättarsagt är det middag nu för klockan är 12  o jag sitter här o dricker kaffe o käkar macka. Ska snart sätta in sångerna i rätt ordning i min uppsjungningspärm för jag ska vara på församlingshemmet kl 13.30 .
Det såg ut som det skulle bli kanonskönt med sol idag men som tur är så blir det rätt molnigt. Ja det är inte så kul när det alltid ska vara sol när man inte har tid o ligga där o få lite färg. Men imorgon får det gärna vara massor av sol *L*
Natten har varit lite bättre än väntat fast det tog tid innan jag somnade för som sagt massor att tänka på. Hur jag ska göra med saker o ting. Men jag håller med dig det är viktigt egentligen så jag vet inte varför jag tvekar . Är väl en fix ide' jag fått som ett sorts försvar. Vaknade halv 6 o var klarvaken o jag hade ont i var led i kroppen o det var ett anfall på gång. Det är skönt när man lär känna sin kropp o vet vad det är iallafall. Tror inte folk som inte vet hur det är kan förstå hur det kan kännas. Man blir totalt helt slut i kroppen o allt går runt. Försökte ta det lugnt o efter ett bra tag så somnade jag om igen men kan säga att jag hade de konstigaste drömmar.

Jag smsade kärleken precis o sa jag snart var tvungen att gå o att jag kommer hem efter kl 16. Jag passade på o tacka för igår oxå. Fick svar att han ringer efter fyra o han tackade oxå o skrev det var verkligen härligt o ja jag kan bara hålla med o skönt du har samma känsla.
Ska bli skönt o prata sen..

Nää nu måste jag snabba mig så att jag får duschat o gjort mig iordning så jag hinner med allt innan jag ska iväg.

Skriver mer sen

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0