Fredagkväll...



Jag får väl ta o berätta om min fredagskväll även om det snart är lördagskväll *L*
Mamma ringde medans jag höll på o göra maten o hon slutade ju inte på evigheter så jag blev lite stressad eftersom jag ville få den färdig. Men efter många om o men så blev den det o det blev riktigt gott. Schnitsel, klyftpotatis, massa svamp o sås mums.
Jag kollade lite på talang 2009 men sen ringde kärleken o det var absolut bättre. Han var ute o gick en sväng o passade på o ringa o det var mysigt att få prata med honom.
Han sa att han skulle ringa lite senare så jag kollade på tv bla Berg flyttar in o sen slutet av Mask den filmen är såå snyftig o fast man sett den många ggr känns den lika sorglig .
Hjärtat ringde igen kvart över elva o vi pratade om lite av varje men mitt i allt fick han avbryta för att dottern mådde dåligt men han lovade ringa igen o det gjorde han. O vi pratade tills halv ett.
Kändes så konstigt att prata med honom en fredagskväll/natt men samtidigt jättemysigt. Kändes så bra o det känns som du verkligen bryr dig om mig o förstår saker bättre. Som du säger att poletten har ramlat ner. Att du skäms för mycket o vill det ska bli bra med allt. Känns härligt när du säger så o det värmer ska du veta.
Älskar dig massor..

Mådde fruktansvärt illa hela natten o hade svårt att sova o det blev att ligga o tänka en massa bla på kärleken o då kändes det lite bättre. Känns som vi haft bra dagar nu o det kan bara bli bättre.
Vad jag önskade att jag fått krama om dig inatt..tror vi behövt det bägge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0