Fredagsmorgon



Herre min gud vad det är svårt att sova på morgnarna. Jag vaknade kvart i 6 imorse o totalt klarvaken o jag snackade med Johan medans han käkade sin gröt .Hur man nu kan sitta o käka gröt kvart i 6 på morgonen Bläää.
Jag pratade om såna knäppa saker så man skäms nästan för det haha tror inte jag ska ta upp det här men det hade med döden att göra o kanske inte så ofta man skrattar åt den men det var precis vad jag gjorde. KNÄPPGÖK!!!
Jag har fått ett härligt blå/lila blåmärke på armen där jag slog mig igår o det är så ömt o nacken gör oxå ont.
Lite massage hade inte vatt dumt BLINK BLINK



När Johan kört till jobb så la jag mig igen o försökte somna men det tog en stund sen vaknade jag vid nio av att där kom sms från Kärleken. Det var totalt kört idag men han längtar efter mig. Vi hade inte bestämt nåt så ingen fara men jag längtar efter dig oxå massor. Han skulle höra av sig senare.

Tänkte fixa lite frukost snart o sen får vi se vad jag ska hitta på medans jag väntar på Linaflina. Har ett x antal skivor som ska sorteras för en viss person härhemma har fått för sig ett nytt litet projekt så det är väl bäst jag hjälper till lite *L* Men hur kan man komma på att man ska ha dom i bokstavsordning o svenska, utländska, olika samlingar, dansband osv..HALLÅÅÅÅ det tar en evighet ..Jag har inte 10 skivor haha men fredagen är iallafall räddad :)

Skriver mer sen

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0