GÄSP..



Nu är det dags o krypa ner i sängen igen o inatt har man ju nackvärmare :) aldrig fel det kan jag behöva för hundans vad ont det gör emellanåt. Fast första natten brukar hon flytta omkring i sängen o vet inte riktigt var hon ska ligga  innan hon får ro.

Var en lugn eftermiddag o det blev inte så många skivor sorterade. Väntade på att Kärleken skulle ringa men jag fick ett sms vid fem att han ringer lite senare idag. Ok ingen fara bara han gör det men tiden gick o det kändes lite oro i kroppen ja jag vet men man är som man är.
Jag gjorde middag köttbullar o stuvade makaroner o började äta o kolla på Färjan o då ringde han..mmmm skönt o höra honom. Det hade varit möte o telesamtal så det hade dragit ut på tiden men skönt du ringde iallafall.
Vi pratade om lite av varje o det känns skönt när du säger dina fina saker. Man blir glad i hela kroppen. Ja jag tycker verkligen du har allt vad jag vill ha o jag menar precis allt jag sa o visst sambo går bra oxå haha

Vi pratade en lång stund men sen bröts det såklart suck BATTERIJÄKEL haha men du hann säga det var skönt o prata o jag håller med. Det är alltid lika skönt o jag hoppas vi hörs imorgon oxå.

Jag ska skicka nattisms till dig nu innan jag kryper ner i sängen.
Älskar dig hjärtat. mycket..mer..mest..


Det blir tidigt upp imorgon som varje lördag Biggest Loser *L* så det är att sätta klockan.
Sen får vi se vad lördagen ger :) Kanske nåt bra :) hoppas kan man alltid .

Sov Gott
IN DREAMS
SMACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0