Godnatt Världen



Tänker gå o lägga mig o se om det känns lite bättre. Jag mår så fruktansvärt illa ikväll o det känns helt tungt i mitt huvud o magen gör uppror. Inte alls kul men det är det aldrig att må dåligt o ikväll är det värre än vanligt.
Så jag hoppas verkligen att jag kan sova.

Mådde jättebra hela dagen o jag låg ute i solen o läste o löste lite korsord o lyssnade på musik. Det var varmt o gott idag kanske lite för varmt.
Kvart i tolv skickade jag ett sms till J att jag längtar efter honom o precis när jag skickat det så kom det ett från honom :) Där han skrev att han suttit i möte hela dagen o ringer så fort han kan o att fick sms under tiden han skrev  o hoppades att det var från mig *L*
Ja det var två själar o en tanke *L*

Du ringde lite efter fyra o det var jättebra med allt idag oxå o jag förklarade för honom att han inte ska vara nervös för att han fördärvar något nu. Jag vill inte vara en bestämmande bitch men du sa att det har jag aldrig varit utan jag är bara så snäll o go o att du skäms för hur du behandlat mig.  O du vet inte hur du ska göra för att återgälda allt.
Du säger flera ggr att du inte vill förlora mig men det ska du inte heller hoppas jag så älskade hjärtat tänk inte så nu ser vi bara framåt o hoppas allt löser sig till det bästa.
Jag tycker allt känns så bra nu o vill inte fördärva det. Som sagt länge sen vi kunnat prata som vi gör nu. Det är underbart o jag hoppas det inte försvinner.

Du skulle på konsert med barnen o du ringde kanske ikväll..Hoppas kan man :)

Jag fick ett ryck helt plötsligt o städade undan lite. Sorterade tidningar o dammsög, tvättade toan osv



Sen gjorde jag middag pyttipanna o ägg o tittade på tv.
Jag började må dåligt men försökte tänka bort det men inte så lätt.

10 över nio smsade kärleken att han precis kommit hem men de hade folk med hem så han var ledsen att han inte kunde ringa förrän imorgon men att han älskar mig.
Jag svarade att det inte gjorde nåt eftersom jag mår så himla dåligt o att jag hoppas vi kan prata imorgon o att jag älskar honom o gjort det i 2½ år nu o att han alltid kommer att finnas i mitt hjärta.

Nä nu orkar jag inte mer. FYYYY vad jag mår illa. Dags för sängen.

Miljoner Nattikyssar till mitt hjärta
IN DREAMS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0