GodNatt



Pensionären här :) nu är klockan snart tio o jag känner hur trött jag är  så lika bra o krypa ner i sängen.
 Blir tomt inatt utan Lina som blev hämtad vid halv fem tiden. Hon har legat uppe vid min kudde var natt nu.
Ska upp halv 6 imorgonbitti o åka o jobba vid sju. Får se om bussen är i tid imorgon.

Har varit en bra dag idag. Det blev sol senare idag o det blev konsert ute vid dammen kl 18. Tyvärr kom det inte så mycket folk . Det jobbigaste var att 2000 wattaren var mitt i ögonen på en när man sjöng men det fick gå ändå.
Det varade en timme ca o efter det åkte mamma o B-O med hem på kyrkkaffe *L* med franskbrödmackor med gott pålägg o sen kladdekaka med vispgrädde så det blidde lite fest :)
Dom körde hem vid nio o jag tömde diskmaskinen o satte in nytt.

Inte hört mer från Kärleken får se om det kommer nåt innan jag somnar. Annars hör han säkert av sig imorgon.
Men jag saknar honom massor o tänker tänker tänker på dig. Tror du har hicka ikväll :)

Sov Gott Världen

Många nattikyssar till min kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0