Hemma igen..



efter jobbet o nu är man ledig några dagar igen. Vi hade jättekul idag o många roliga kommentarer. Så man kunde inte annat än bli på gott humör. Idag jobbade vi tills halv elva så skönt att slippa sitta o vänta på bussen så länge.
Var ganska så trött imorse eftersom jag knappt sov nåt inatt. Det ville sig inte alls utan jag låg bara o vände o vred på mig o tänkte en massa. O har man väl börjat är det svårt att sluta tyvärr.

Inte ett ljud från hjärtat idag men hoppas han mår lite bättre idag. Tänker på dig mycket..så du har säkert hicka haha

Usch ( *L* ) jag är så trött nu. Tänker koka lite kaffe o ta en macka o sätta igång tvättmaskinen..ja o jag måste tömma diskmaskinen oxå o sätta in nytt. .suck nu blev jag ännu tröttare *L*

Skriver mer sen
PÖSSSSSSSSSSSSSs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0