HES o trött i fötterna :)


Får nog köra lite sån gympa i sängen oxå snart :) Jag är helt slut i kroppen o hade gärna bytt bort mina fötter *L*
Men kul har vi haft ikväll på vår italienska afton. Så den blev verkligen lyckad o det kom 69 st .
Vi fick jättegod pizza o sallad o sen spelade pappa o jag sjöng en himla massa ja tillsammans med mamma oxå så nu är man hes eftersom man fick prata nästan hela tiden med lite sång emellan. Inte lätt o vara ordförande. Men alla verkade trivas o jag fick många lovord ikväll o det värmer verkligen så jag är jättenöjd.

Jag missade tyvärr kärleken ikväll för jag kom hem lite senare o han hade ringt flera ggr men han hade smsat o pratat in på röstbrevlådan så det känns bra ändå.
Vi pratade en bra stund innan  när han körde hem. Han var inte på så gott humör när han ringde pga en sak men han sa det var så skönt att höra mig o han blev glad igen o det känns verkligen bra när du säger att jag gör dig glad precis som du gör med mig. Känns så skönt att de sista dagarna varit så bra o det ska bara bli bättre.
Hoppas vi hörs imorgon för jag längtar så efter dig..Får lyssna på ditt meddelande igen innan jag lägger mig..mmm
Älskar dig..SMACK

Nä nu ska jag lägga mig o sträcka ut benen för det behövs verkligen.
Natti Världen

PS. Glömt ju..Jonas..Kärleken han sa JA :) så nu gör vi slag i saken *L*  SEE YOU *L*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0