Hoppas..



Idag är det tisdag igen o jag har sovit jätteoroligt inatt. Jag glömde ju säga att jag hade Kasper med mig hem igår eftersom mamma ska jobba i 4 dagar o har möten om kvällarna så istället för att Kasper ska bli helt förvirrad var han är om han åker fram o tebax är det bättre o ha honom här. Vi vet inte när William kommer hem från sjukhuset men det ser inte så ljust ut tyvärr. Snart är det bara skinn o ben kvar av honom. Mamma sa igår hon blir så ledsen när hon ser honom o det förstår man. Så orättvisst att man ska behöva vara så sjuk som honom.
Iallafall så vaknade jag inatt vid halv två av att kasper skällde o höll på men där var inget så det kändes lite kusligt.
Men det är klart här hörs det lite högre om folk går utanför eller så än det gör hemma hos dom.
Det tog tid innan jag somnade igen.

Vaknade vid halv åtta av att där kom sms från Kärleken. Han skrev att så lätt blir jag inte av med honom o han skulle höra av sig senare om en viss sak. Men älskade hjärtat jag vill inte bli av med dig. Hellre dör jag ska jag säga.
Jag somnade om sen igen  o drömde helknepiga drömmar.

Har nu käkat frukost o ska fixa lite härhemma. Ska ha folk här imorgonförmiddag. Hoppas det blir fint väder så vi kan sitta ute då.

Skriver mer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0