Inget är som väntans tider..



Klockan är snart ett o här sitter jag o väntar på ett telefonsamtal som jag verkligen vill ha o som jag hoppas kommer snart.  Lär inte kunna sova innan det kommer garanterat. Känner hur orolig jag är redan o jag är rastlös till max.
Allt blev så fel. Skulle valt ett bättre tillfälle o berätta o jag ångrar mig så nu. Hoppas du har det kul med dina vänner  ändå , om ni  hittade nåt ställe. Men det har ni nog gjort eftersom det är 1½ timme sen vi pratade o du skulle ringa på vägen hem  så jag slapp o vara orolig. Inte så kul o släppa lös nån på cykel ensam i den staden precis.

Det var skönt o prata med dig iallafall även om vissa saker var mindre bra men jag vet inte  riktigt hur jag ska tackla det. Dina ord värmde verkligen o ja jag tror på vad du säger. Det kändes ikväll att du säger sanningen o inget annat.
O när du sa att du inte ville jag skulle lämna dig att du inte klarade dig utan mig så kom tårarna. Det kändes långt in i hjärtat o det var nåt av det finaste du sagt till mig. Varför kan saker inte vara annorlunda. Så mycket lättare saker o ting skulle vara.
Jag längtar tills jag får krypa in i din famn o känna dina armar om mig. Få känna din mun mot min. Få ge dig av all min kärlek. J jag älskar dig så otroligt mycket o jag hoppas verkligen att detta inte fördärvade mellan oss ikväll men du sa att det gjorde det absolut inte. Det uppskattar jag.

FAAAN vad jag är orolig i kroppen nu. Snälla ring snart. Du skickade ett sms innan när vi pratat att du kanske inte vågade ringa så sent för du ville inte väcka mig men jag svarade att jag sitter uppe tills du ringer för jag kan inte sova ändå så länge jag vet du är där ute nånstans. Så hoppas nu inte att du somnar utan att höra av dig.

Miljoner Kyssar
Din Snäckan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0