Jobbedags..

Cleaning Pictures, Images and Photos


Haha tur man inte ser ut såhär när man jobbar :) fast det hade kanske gjort succe *L* Fast idag hade det nog varit lite kallt Brrr för när man vaknade imorse så ösregnade det. Jag tror månaderna bytt plats Maj skulle vatt April för vädret nu är lika skiftande som ett aprilväder o mitt humör haha
Var inte så kul att ge sig ut imorse i regnet men det var bara o bita ihop o se glad ut *L*
Hade sovit gott hela natten så jag mådde jättebra o det känns skönt.

Hasse hämtade mig vid bussen o vi stack ner till förrådet o hämtade sakerna vi behövde till städningen o sen körde vi till första stället. Vi hade jättekul hela tiden o babblade på en massa o sen när det var slut idag så sa han att där är verkligen fart o fläng i mig *L* Ja man får väl se till o förena nytta o nöje *L* lite prat o sång dör man inte av under arbetstid bara det blir fint ändå *L* Kul när han säger att jag är duktig o noga .

Hoppas nu det går bra på AF imorgon så man får fortsätta ett tag till där eftersom jag trivs så bra men det är då man aldrig får vara kvar tyvärr.

Ringde Jonas när jag gick till stationen. Ville gratulera honom på Erik-dagen. Så Grattis Hjärtat på namnsdagen


Cake! Pictures, Images and Photos hoppas du snart blir bättre i ryggen o slipper ligga/sitta där o ha ont.


Inte hört nåt från Kärleken än men hoppas allt är bra med honom. Saknar honom massor.

Skriver mer sen

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSsss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0