Kvällen är över...


Såhär har min eftermiddag tillbringats fast mest på magen läsandes eller sovande för fullt *L* Solen var rejält på hugget men emellanåt blåste det till o svalkade o det var tur.
Det enda som störde allt det sköna var grannen som höll på o spelade trummor i flera timmar o hade det nu vatt nån melodi men a nää..vet inte vad han höll på med men jobbigt var det. Tror inte att han vet hur högt det låter egentligen.

Det blev som sagt pannbiff ikväll o det var jättegott. Kollade på Wipeout o Färjan under tiden. Mamma ringde sen o pratade bort en stund o sen såg vi färdigt en film Felon som vi började se till frukosten. Jättebra film om det hårda fängelselivet.

Annars har det inte hänt så mycket utan varit lugnt o skönt. Kärleken smsade ikväll att han mådde lite dåligt så han ville inte ge sig ut o det är klart han inte behöver göra det. Jag förstår honom så inga problem. Vi hörs säkert imorgon om han mår bättre. Men visst saknar jag honom jättemycket alldeles för mycket *L*
Men kanske jag snart får se honom om jag har tur :)

Nä nu är det snart midnatt o jag ska krypa ner i min säng, det är ju Biggest Loser som vanligt imorgon kl 8.05 så då får man vara vaken *L*

IN DREAMS
Miljoner Nattikyssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0