Lång...



natt var det verkligen. Länge sen jag mådde så dåligt o allt gick bara runt i mitt huvud. Fick nog för mycket att tänka på efter vårt samtal igår. Jag gick upp klockan sju o eftersom det var tråkigt väder så fixade jag iordning i köket o tog bort massa kossor på bordet osv så vi skulle få plats där idag. Sen dammsög jag o kl 8 gick jag o tog ut pengar o handlade fralla o kakor till oss. Vi blev bara sex stycken idag men vi hade jättetrevligt ändå. Pratade en massa som alltid *L*
Jonas ringde mitt i o tyvärr så hann vi inte prata idag men kul du ringde iallafall. Saknar våra samtal. Men vi tar det en annan dag när båda har tid :)
Damerna gick hem vid halv tolv o sen satte jag in i diskmaskinen o lite sånt.
Blir en lugn dag idag o sola e inte lönt för det är molnigt mest hela tiden tyvärr.

Kärleken smsade vid niotiden o tackade för igår o skrev att han saknar mig o att han hoppades att jag fick sova gott. 
Tyvärr blev det inte så men men.
Längtar tills vi får prata senare idag. 

Skriver mer senare

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0