Lördag




Sov som sagt dåligt inatt o klockan ringde lite innan 8 så jag skulle hinna upp till Biggest Loser o jag var inte särskilt pigg men det gick. Det var bra idag men tråkigt när det slutar mitt i en tävling..en riktig cliffhanger *L* får se hur det gick imorgonbitti samma tid.

Gjorde mig iordning sen för vi skulle till mamma kl 10 för Johan skulle putsa hennes fönster. Vid halv 10 kom där sms från kärleken o han tackade för en trevlig kväll o hoppades att jag mådde bra o bad mig smsa när jag kom hem igen.

Mamma bjöd på kaffe o frallebullar o gott pålägg o vi pratade en massa medans Johan putsade fönsterna.
Vi skjutsade henne till bussen sen för hon skulle åka till malmö kl 13. Vi körde till Källan o kollade o jag köpte ett par skor för 5 kr o ett rosa linne för 10 kr.
Sen körde vi ner till Ystad o vi var först på ÖB o sen på Rusta. Jag köpte ett bra skor jag kan ha när jag jobbar o ett par andra när jag är ute o går bara. Sen blev  det lite annat oxå som hamnade i kundvagnen *L*
Sen var vi på plantskolan o köpte blommor...

När jag kom hem vid halv fyra så smsade hjärtat precis att nu var det han som mådde dåligt o att jag skulle höra av mig när jag kom hem. 2 sms så *L* låter nästan som han saknar mig eller nåt *L*
Jag saknar dig iallafall jättemycket.
Smsade tebax då men sen har det varit tyst så vi får se om han hör av sig lite senare.
Jag ska snart göra tacos mums o så får vi se om det blir nån film innan Robinsson. Melodifestivalen blir det iallafall inte för jag ska se på Survivor på 400 halv 10 till halv 1.

Skriver mer sen...

PÖSSSSSSSSSSSSss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0