LYCKLIG...



Det bubblar inom mig o ibland är det tur att jag har öronen för mitt leende är såå stort så stort.
Fast tyvärr mår jag fruktansvärt dåligt inatt men försöker tänka bort det. Har oxå säkerligen miljoner tankar som går runt runt o jag har svårt att sortera allt idag.
Tack mitt älskade hjärta för de många timmarna jag fick med dig ikväll. Det var helt underbart att äntligen få träffas igen. Få de allra goaste kramar o kyssar o bara känna sig älskad. O sååå många helt underbart fina ord.
Du vet verkligen hur du ska göra för att man ska känna sig betydelsefull.
Vi hade oxå ett allvarligt samtal o det var fruktansvärt att emellanåt se hur ledsen du var. Det gör så ont i mitt hjärta.
Men vi behövde få prata ut o jag tror att allt kommer att bli så mycket bättre nu. Vi har saker som är viktiga tillsammans o inget ska få fördärva det. O jag ska hålla det jag lovade dig. Så får vi se hur många av dina fem du klarar av *L*

Jag Älskar dig bara mer o mer om det nu är möjligt att älska mer. Du är det finaste jag vet o du betyder så mycket för mig. Att titta in i dina fina ögon puhhh det pirrar i hela kroppen o hjärtat bara skriker :) Låter nog ungefär som ditt hjärta när jag sa det dunkade Susanne Susanne *L* det lät nästan så haha
Jag skulle kunna sitta o titta på dig i timmar. Hela du är så himla perfekt. Även om du inte tycker det själv. Men för mig är du det. Precis så jag vill ha en karl. Vackra ögon, sensuell mun, lång o lite kraftig med en go mage..mmm
Fin, underbar, charmig, humoristisk, sexig, go.
Man kan både skratta o gråta tillsammans med dig o som jag sa så är det kul för vi kan ha jättekul o sitta o skratta åt det allra minsta :) o man blir varm i kroppen av ditt goa skratt.

SÅ ÄLSKADE HJÄRTAT TACK FÖR ATT DU FINNS O JAG SKA FINNAS FÖR DIG OXÅ.

När jag kom hem så dröjde det inte länge förräns du ringde igen o vi pratade hela vägen hem till dig. Underbart.

Sen började det åska o dåna härhemma så det blidde ingen tv för viasat slutade funka så ingen Ramsey ikväll :( 

Jag la mig men låg bara en liten stund för det funkade inte alls. Orolig i kroppen o illamående o tung i huvudet. 
Så lika bra o stiga upp igen. O nu sitter man här men ska snart försöka sova igen. Ska upp tidigt o ha tanterna här på kaffe 9.30 så bäst o vara pigg då :)

Kl 23 kom ett sms från Kärleken o han skrev att han hoppas att jag ska förstå hur viktig jag är o att jag skulle sova gott så hördes vi imorgon o så de miljoner goa kyssarna :)
Hjärtat efter idag kan jag inte tvivla. Jag börjar förstå att jag är viktigare för dig än jag trott för det om nåt märktes idag o det känns verkligen skönt.

Sov Gott Världen

Sov Gott älskade hjärtat
Hoppas du sover jättegott inatt
Älskar Dig
Miljoner Nattikyssar
Din Snäckan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0