Måndag 25 maj



Idag känns allt bra o har gjort hela dagen så nu hoppas jag verkligen att det håller i sig.
Bussen kom i tid imorse men tror ni inte att när vi kom in till Simrishamn så kom det ett tåg precis o bommarna fälldes o det var bara o vänta snällt *L*
Hasse o Eva väntade på mig o det första jag fick var en stor kram o grattis av Hasse *L* Det kändes bra när man är så välkomnad. Han sa att Mia skulle komma ner senare idag med mina papper. Det gick jättebra o jobba idag.
Jag moppade en massa innan frukost o sen blev det sopning o slutade med moppning. Vi var färdiga vid halv elva o sen var det att vänta på Mia som inte dök upp förrän lite över halv 12 o bussen gick 12.10 så lite stressad blev jag.
Det skulle skrivas på en massa papper o jag skulle bli informerad men vi hann. Hon körde mig till bussen o där var en minut kvar tills den skulle gå. Annars hade jag fått vänta tills halv tre.
Nu är jag iallafall anställd o det känns jättebra för nu får man riktig lön :) o alla är så nöjda med mig o det känns jättebra att man tagit sig såhär långt nu.
Hasse är verkligen glad för sin dam säger han haha o han hade till o med tagit rakvatten på sig idag o luktade karl *L*  Han är för go alltså haha


Var inne om o handlade när jag gick hem o sen satte jag på kaffe o gjorde macka för jag var hungrig.
Skickade sms till Kärleken att jag var hemma. Men herregud jag glömde ju att han skickade sms till mig imorse när jag satt på bussen. Han skrev att han tänkte på mig. Gud vad sånt värmer. Enkla ord med stor innebörd.

Han ringde mig för en stund sen o det var så mysigt att prata med honom. Han mådde inte jättebra men hoppas det går över snart. Du sa flera ggr att det är så skönt att prata med mig. Härligt att höra o det är skönt att prata med dig oxå. Du skulle försöka ringa mig ikväll för du tycker om att prata med mig o jag har inte kören ikväll så du får gärna ringa. För precis som du sa så kan jag inte tänka mig ett liv utan dig. Jag längtar efter dina goa kyssar så jag blir helt GALEN :) men snart så *L*
ÄLSKAR DIG HJÄRTAT

Näää nu får jag väl hitta på nåt annat. Känner mig lite trött nu.
Skriver mer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0