Måndag 4 maj



Ja måndag igen o veckorna bara springer iväg känns det som. Men denna måndagen åkte inte min kärlek iväg iallafall o skönt är det. Har varit o jobbat min tredje dag o bussen var lite försenad imorse oxå men jag var inne i Simrishamn 10 i åtta o Hasse o Eva väntade på mig i bilen. Jag frågade var Skattekontoret låg så jag kunde lägga på deklarationerna o vilken tur *L* det låg sidan om där vi börjar o slutar vår dag.Så vi la på dom innan vi började.
Jag har moppat en massa idag så många trappor har det blivit o det känns verkligen i kroppen nu men samtidigt känns det bra att jag klarar av det o gick ganska så fort o fint blev det :)
Vi slutade kvart över 10 o bussen gick hem 10.50.

Fick sms från Kärleken vid 9 o han längtade efter min röst o jag längtar efter din oxå ska bli skönt att prata med dig idag om det nu blir..Hoppas hoppas hoppas.

Ska vila lite nu tror jag för det känns rätt mört i kroppen *L*

Skriver mer sen

PÖSSSSSSSSSSSSSSSs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0