Mmmmm



TÄNK så skönt det är o vad GLAD man blir av ett sms :) Tack hjärtat så skönt när du skriver att du tänker på o saknar mig. Det värmer i hela hjärtat. O inte blev det sämre av att en minut senare så ringde du mmmm SÅ skönt att höra din röst. Du är det finaste jag vet. Du var på jobb men ville ringa nu för du hade bråttom hem sen plus att din arbetskamrat åker med dig men du skulle ringa lite senare om det funkade.
Jag frågade om du tänkte på mig mellan 12 o 12.30 för då hade jag jättehicka :) men du sa att du tänker alltid på mig ..du e go..
Du hade inte alls blivit sur för mina sms igår så jag vet inte vad jag oroat mig för. Tramsa som alltid.
När jag sa att den här jäkla Patrik fördärvat allt så sa du att sån är inte du iallafall o nä det är du inte o det är jag tacksam för.

Du mådde bättre idag så det var inte flunsan iallafall men som jag sa att det är nog Sakna Susannesjukan haha
o det höll du med om att det kunde vara *L* ja vem vet.
Ska bli skönt o snart träffa dig för jag längtar så efter din goa trygga famn..

ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT
TACK FÖR ATT DU FINNS...

Miljoner Kyssar

Din Snäckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0