NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...



Varför vill inte denna dagen som jag vill GRRRRRRRRRRRRRRRRR
Inte nog med att den är lång utan nu fick jag ett sms från Kärleken att han inte kunde ringa vid vanlig tid
för att hans bil ville inte som han utan strular nu igen. ÅHHHHHHHH jag blir tokig. LÄNGTAR ju efter dig.
Du undrade om jag var hemma senare ikväll o visst är jag det. Ska lägga mig tidigt för det är jobb imorgon.
Så vi får se om du hör av dig senare. Inte för att jag tror det är så stort odds på det tyvärr. FAAAn man blir så ledsen
när man väntat o väntat o bara ville klockan skulle bli J-time. Men han kan inte hjälpa det men visst känns det men skönt han skickade sms så att man inte sitter o väntar o väntar för det känns värdelöst.
Håll nu tummarna för att jag får höra hans röst ikväll för det ska jag göra.

Får väl gå o skala potatis o morötter istället..blir fisk ikväll.

See you later...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0