Nattidags

goodnight Pictures, Images and Photos


Klockan är halv elva o senast elva ska jag ligga i sängen  har jag bestämt eftersom det är jobbdags imorgon o Johan väcker mig halv sex. Det blir mycket att göra imorgon för Eva skulle inte komma förrän vid 9 så vi har 4 trappor att ta hand om innan frukost men det ska säkert gå bra :)  Nu har man börjat komma in i det.

Dagen idag ja den har varit relativt bra. Gick ut i solen men det blev ganska så kallt emellanåt när det blev molningt men jag låg lite o läste o lyssnade på musik.  Lite över tolv smsade Kärleken o det var bara frågetecken så jag skickade ett o undrade vad han menade. Jag fick svaret att han skickade det o precis efter det så kom mina sms från igår. Han blev nervös för han trodde det hänt nåt eftersom det var tyst. Han tyckte oxå att det var tråkigt att jag skrivit som jag gjort igår att jag visste att det inte skulle vara så länge o att det var kul så länge det gjorde det.Han tyckte han fick ingen chans. Han skulle ringa senare.
Jag svarade med att jag verkligen bad om ursäkt att jag inte heller mådde bra igår o att det inte var meningen att det skulle gå ut över honom. Att han får chanser o att jag är glad att det varit så bra nu o ser framemot fortsättningen om jag nu inte fördärvat allt igen.
Fick inget svar på det.

Eftermiddagen var lugn o jag läste o gjorde lite av varje o jag sov en liten stund oxå. Skönt.
Till middag gjorde jag resterna av tacosen o Johan fick schnitsel så var vi av med alla resterna för denna helgen.
Jag hann bara äta lite så ringde kärleken men det gjorde ingenting bara kul.
Vi pratade jättelänge o det kändes bra från bägges sida. Det känns så annorlunda igen lite mer som förr.
Du är så go så det värmer ens hjärta när du säger dina goa saker o ditt skratt är den bästa medicinen.
Det där med chimpanshjärna hade kanske vatt en bra ide' ibland haha men jag kan säga att det är himla charmigt ibland med din glömska haha
Kändes bra att jag fick dig på gott humör oxå eftersom du inte varit det innan du ringde pga vissa saker .
Nu får vi se vad som händer i veckan men som du sa det gör inte ont o träffas mer än en gång på en vecka haha nää absolut inte. Skulle kunna göra det varje dag om det var så *L*
Tack för att du ringde o tack för att du varit himla go denna helgen. Känns kanon ska du veta.  Du betyder så mycket för mig o det känns bara bättre o bättre nu.

Jag satte mig o kollade på tv o sen prick nio kom det ett sms ifrån dig där du tackade för innan o att jag skulle sova så gott så hörs vi imorgon o att du älskar mig.
Mmmm hjärtat du är så himla go. Kommer garanterat att sova gott inatt.
Jag älskar dig oxå mycket mer mest.
Det roliga är att när vi pratar så brukar vi säga samma sak. Säger jag att jag älskar dig så säger du gör du det ?? haha undrar vem du lärt dig det av *L* JAAAAAAAAAAA det gör jag. Kan inte göra nåt annat.

Näää nu ska jag sluta o prata fast vissa vet att jag har svårt för det ;)
IN DREAMS
Miljoner Nattikyssar
Din Snäckan


Kommentarer
Postat av: Malla

Hahaha...du som var SÅÅÅÅ tystlåten som barn .....NOT

Hoppas du haft en bra dag på jobbet

Kram M

2009-05-18 @ 06:50:32
URL: http://www.cactusflower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0