Ny morgon..


Ja solen är på sitt bästa humör idag o det är inte helt fel *L*  Fast jag har mycket att göra idag så det hinns nog inte med nån sol tyvärr.
Somnade efter en stund inatt o det var skönt men jag vaknade tidigt såklart. Johan kom in innan han gick för o säga hejdå o jag låg väl för stilla o var tyst så han frågade om jag levde . Jag hoppade till o reste mig hastigt o pang så slog jag huvudet i hans haha så levde gjorde jag verkligen :)
Somnade om en stund sen men inte så länge så det har blivit att ligga o lyssna på radion.

Ska gå o duscha nu o göra lite ärenden innan mitt möte kl 13.

LÄNGTAR efter mitt hjärta. Inte hört nåt idag men hoppas allt är bra med honom...

Skriver mer sen..

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0