Ny vecka..nya tag



Inte blivit nåt bloggande i två dagar pga lite olika saker som jag inte orkar gå in på . Inte mått bra varken i kropp o själ o inte orkat skriva. Blir så ibland men tack Malin för din omtänksamhet skönt med folk som bryr sig.
Känner mig lite bättre idag fast jag har haft en jobbig natt o inte fått sovit så mycket tyvärr. Mycket tankar o funderingar rör sig i ens huvud.
Var inte den allra piggaste halv 6 imorse men kände att jag var tvungen att gå iväg o kommer man bara igång så.
Satt o halvsov på bussen som var försenad som vanligt. Fattar inte vad busschaffisen gör om måndagar haha fast han körde som en galning o vi kom in när vi skulle till Simrishamn.

Städningen gick som en dans idag. Moppade o sopade o vi var färdiga vid 10-tiden o det var att sitta o vänta på bussen i 40 min .
Fast jag gick en sväng på stan så var jag på stationen fort. Simrishamn är inte så stort haha




Var tebax i Sjöbo 11.39 o jag gick hem direkt eftersom  Lina var ensam hemma o hon hade varit jätteduktig.
Hon blev så glad att jag kom o hoppade o studsade o ville gosa.

Kärleken ringde sen..mmmm så skönt att höra dig. Inte blivit sen i fredags men du har skickat flera sms o det känns bra. Skönt oxå när du säger att du tänker på mig mer än vad jag tror. Men jag har inte hickat på hela helgen ju *L*
Så det funkar nog inte så ändå *L* Förlåt oxå för det dumma jag sa o jag vet att jag inte ska lyssna på massa skit. 
Men visst blir man ledsen o det gör ont när man hör sånt. Men det är bara du o jag som vet hur saker o ting är egentligen. 
Tyvärr kom Ronny mitt när vi pratade o du var tvungen att lägga på pga jobb men du smsade sen att du ringer om en timme eller två :) LÄNGTAR..
Så nu är Lina hemma igen i Vanstad o här är sååå tomt. Saknar henne redan. Men hon kommer säkert snart igen får jag hoppas. 

Nu ska jag bara ta det lugnt o vänta på att älsklingen ringer. 

Skriver mer sen 

PÖSSSSSSSSSSSSSSss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0