Orolig i kropp o själ..



Mådde skit hela kvällen igår så jag orkade inte överhuvudtaget gå in på nätet o skriva. Jag la mig lite i tio o det var nog rekord på evigheter. Men det tog en låång stund innan jag somnade. Hade ungefär en miljon tankar i huvudet o allt gick bara runt. Var så orolig i kropp o själ så jag hade världens hjärtklappning igen.
Kände att jag gjort totalt fel igen :( Vet inte när jag ska lära mig alltså. Fick sms från Kärleken vid niotiden o han mådde inte heller bra trodde han fått flunsan o han visste inte om han skulle jobba idag. Då skriver denna idioten om jag gjort honom nåt för att det kändes så. Jag känner att jag sagt så många dumma saker denna veckan så hälften kunde vara nog. Var tvungen att sen skriva igen för att det inte skulle bli missförstånd att jag var orolig eftersom han sa en viss sak häromdagen som gjorde ont o även om det var ett missförstånd så sitter det i o det var väl det jag var orolig för nu. Men att jag inte skulle vara det för jag visste varför det var som det var nu o att jag inte ska inbilla mig annat. Blir så trött på mig själv vill inte fördärva mer nu.
Men jag har så svårt att lita på nån efter min tråkiga behandling jag fick av P för snart 1½ år sen. Visst ska jag inte dra alla över en kam men jag har så svårt för att tro på vad folk säger hur mycket jag än vill. O när saker är liknande då börjar jag bli rädd även om jag blivit lovad en viss sak o det försöker jag lyssna på.

Hoppas iallafall att det jag skrev igår inte fördärvade mellan oss för jag vill inte det. Vill allt ska bli bra..
Älskar dig o är så glad för att du finns i mitt liv o kan inte tänka mig nåt annat.
Jag har inte hört ett ljud sen igår så jag är väl inte den absolut piggaste idag utan det är fortfarande oroligt i min kropp. Längtar efter att få höra ifrån dig..

FÖRLÅT ÄLSKLING FÖR ATT JAG ÄR EN TRAMSA.....

Miljoner Kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0