Regnet..



Det bara öser ner idag o det är inte kul precis men vad är där att göra. Man får göra som kineserna..Låta det regna :)
Men visst hade det varit skönare med sol men ibland behövs regnet med.
Precis när jag lagt mig igår så kom det ett sms från Kärleken o BINGO jag hade rätt som alltid. Han hade somnat o fast du var så envis i vårt samtal så ser du att du gjorde det *L* Mitt svar blev att Behöver jag säga mer än att jag är fruktansvärt ledsen för det kan jag säga att jag var utan att överdriva. Det var väl hans ord innan som gjorde att jag hoppades.. Men jag önskade han en god natt iallafall o att han fick drömma sött.

Trodde där skulle komma nåt imorse men inget :( får se om han ringer senare. Längtar efter honom..
Jag vaknade kl 6 imorse helt klarvaken o ont i kroppen särskilt hälsenorna aj aj aj Pratade med Johan innan han gick till jobb. Sen la jag mig igen o det tog ett tag innan jag somnade om.

Jag ringde till Jonas vid 10-tiden o vi pratade om lite av varje . Alltid skönt att ha dig som lyssnar på mina bekymmer o försöker komma med goda råd om man sen lyssnar är ju en annan sak *L* men oftast försöker jag..
Känns skönt att vi pratat ut om allt o jag är verkligen glad att ni fick er stuga o hoppas ni får jättesköna dagar där ute hela sommaren vem vet kanske vi kommer förbi en dag o hälsar på :)
Så tack för samtalet vännen...
Tack oxå Malin för din kommentar. Din omtänksamhet värmer ska du veta.

Nu sitter jag o dricker kaffe o äter lite o har lagt in en maskin tvätt.
Blir en lugn dag idag känns det som o det är skönt när man känner sig som man gör i kroppen *L*

Skriver mer sen

PUSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0