Sängdags...



Ja för snart är det dags att krypa ner i sköna sängen. Känner mig trött o det är väl inte så konstigt egentligen efter dessa jobbiga nätter..Så hoppas jag kan sova denna natten. Ska upp tidigt som vanligt o se Biggest Loser så klockan ringer lite innan åtta.

Har inte alls mått bra ikväll..jäkla illamående. Maten ville inte heller ikväll tog en himla tid o få ner den.
Kärleken smsade vid åttatiden att han saknar mig men trodde att han inte kunde ringa ikväll eftersom han mådde skit..säkerligen nån maginfluensa. Jag vet iallafall varför jag mår illa värre o inte veta det.
Han skrev vi skulle höras imorgon..
Visst förstår jag att du mår dåligt o då ska du inte behöva ringa mig det är helt förståeligt. Nu gick det så bra så det kunde inte vara alltför länge ju *L* Men glad för det varit så bra som det varit dessa sista dagarna.
Hoppas att du snart mår bättre. Saknar dig jättemycket men det vet du om...

Kollat på tv hela kvällen. Survivor på 400 varade i 3 timmar o det blev Sandra som vann hela skitet. Jättebra :)
O Norge har ju stor anledning o fira idag inte bara att det är syttende maj utan att de vann storslaget i Eurovisionsschlagerfestivalen. Fast han var absolut inte min favorit men den går att lyssna på. Sverige kom över 20-strecket o tänk om vi snart kunde komma på o lägga pengar på annat än o hålla melodifestival. Vi lär aldrig mer vinna när alla knepiga länder är med som  bara röstar på varandra. Det spelar ingen roll hur sångerna låter bara de är grannar eller nåt :)





På tal om Norge så i Stavern en bit från Oslo fastnade ekorren Nötte i fågelholken när han skulle vittja den på fågelägg. På vägen ut från holken gick något väldigt fel och den lite rundhyllte Nötte satt plötsligt obönhörligen fast.
 Så det fick bli en räddningsaktion av en man o hans dotter o dagen efter var Nötte åter i deras trädgård så det var ingen fara med honom :)






Nää nu ska jag gå o tänka på min älskling o hoppas att vi ses i drömmen :)
ÄLSKAR DIG!!!!!!

Miljoner nattikyssar
Din Snäckan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0