Sängen igen..



Nu sitter man här igen o ögonloken vill ramla ner hela tiden så det är lika bra o gå o lägga sig o se om det går att sova fast jag tror inte det blir nåt större problem inatt. Var uppe tidigt ju o jag har inte vilat alls idag.
Vet inte men jag har vatt på jättegott humör hela dagen o det känns så himla skönt. Det har bubblat som sockerdricka i hela kroppen *L*

Fixade lite med musik i eftermiddags till min mobil. Jag blir fort trött på att ha samma låtar på den så jag måste byta lite då o då eller sätta in nytt egentligen.
Kärleken ringde lite efter fyra o det var en underbar pratstund. Vi pratade i nästan 50 minuter men tiden bara sprang iväg. Jag sjöng o skrattade massor o jag tror han tyckte det var skönt att få höra mig såhär för det var länge sen. 
Jag tycker det är skönt att  höra dig oxå för du låter helt annorlunda med allt. Känns som den gamla J är tebax o det kan knappast bli bättre *L* Han säger själv att han tycker det är skönt o att han mår bättre o att jag ska säga ifrån såfort han börjar gå nedåt igen om det händer alltså men det får vi inte hoppas o det lovar jag dig hjärtat. Jag vill att du ska må så bra som möjligt, vill inte höra dig ledsen o nere. Föredrar ditt goa skratt ska du veta.
Ärligt talat tror jag att allt kommer bli jättebra nu. Som du säger så vaknade du till förra veckan när jag berättade om N o C o då vet jag att du verkligen bryr dig om mig på alla sätt nu.
Länge sen vi kunnat prata som vi gjort dessa dagarna o det känns så skönt.
Tyvärr funkade det inte imorgon att träffas så vi får se när det blir men vi ska försöka denna veckan.

Du ville jag skulle smsa när jag kom hem från kören så att du kunde ringa igen o det lovade jag.
Det blev bara kort körövning idag o det var skönt. Ska sjunga utanför kyrkan vid dammen på söndag o vi kan det vi ska sjunga bra så därför så kort idag.



På vägen hem var jag inne om o pratade med mamma en stund hos William.

Jag hade fått sms från Kärleken vid halv åtta o de hade fått gäster så han visste inte om han kunde ringa ikväll. Så skrev han att jag gör honom glad o att han älskar mig.
Dina ord värmde mig verkligen o jag fick världens leende kan jag garantera. Så skönt att höra o jag vet att du menar det. Du gör oxå mig glad o som du säger det kan bara bli bättre o kan det bli bättre än detta nu kan det bara bli underbart :) Att jag älskar dig behöver jag knappast säga *L* för det om nåt vet du :)
Du har inte hört av dig så jag får väl gå o lägga mig istället. Så smsar/ ringer du imorgonbitti tror jag faktiskt *L* eller hoppas kanske jag ska säga.

Miljontals Nattikyssar till dig hjärtat
IN DREAMS

nite nite Pictures, Images and Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0