Snart kväll..



o dagen har varit bra än så länge förutom lite här i slutet men det fixar väl sig det oxå.  Jag hann med dusch o påklädning o allt o var där fem över halv 2 *L* fast alla hade inte kommit ändå så det gjorde inget. Jag var inne om Kärnan o frågade efter min försvunna mjölkbringare o som tur var så hade dom den där i köket.

Vi sjöng upp lite när Birgitta kom o sen sjöng vi två födelsedagssånger innan det var dags för kaffe o kakor.
O det var den där jäkla begravningstårtan som alltid. Fattar inte varför dom alltid ska ha den, Den är söt som jag vet inte vad. Det är nån sockerkaksbotten med nöttryffel o smörkräm emellan o nån vit marsipantäcke över.
Nej bättre tårtor finns absolut.

Vi sjöng lite vårsånger sen o jag fick mycket beröm av tanterna efteråt att jag sjunger så himla fint. Jag blir så glad av att höra det. Eftersom jag älskar att sjunga o jag sjunger ut väldigt mycket fast man egentligen inte ska göra det i en kör haha men jag måste. Birgitta sa till mig oxå att det syns att du kan sångerna för du kan titta upp från pärmen o sjunga mer utantill o le o glittra med ögonen.. bra betyg *L* Jag tycker det finns inget värre än att stå o glo ner i pärmen o jag tror inte publiken tycker det är så kul heller.
Det var slut vid 15.30

Så här såg en glad sångare ut idag *L* Men jag måste säga jag hatar vit blus men man måste ha det haha




Jag passade på att handla när jag gick hem. Blir schnitsel idag var så länge sen vi hade det en fredag haha
o imorgon blir det min favorit Tacos..mums. Det hamnade lite annat gott oxå i korgen. Vafan det är ju helg *L*

Smsade kärleken när jag kom hem o efter en stund ringde han. Mmm mysigt o höra dig men tyvärr så bröts det hela tiden för du var nere i källaren.
Du smsade sen att du hoppades kunna ringa ikväll o ja då brast det igen så jag skrev nåt dumt som alltid. Jag trodde att vi skulle prata ikväll när vi nu har chansen men när han skriver så brukar det aldrig bli o det skrev jag till honom. Har ju den erfarenheten tyvärr. Men han skrev att han ringer med all säkerhet så vi får se. Jag hoppas det verkligen för vill han nu visa så får han göra det . Förlåt att jag tar mig hårt av saker men jag blir så osäker emellanåt o det vet du om. Jag gör det inte för att vara elak. Men det tror jag du vet vid detta laget.

Nä nu väntar maten på att bli gjord..

Skriver mer ikväll..

O du hjärtat...Älskar dig...

                                           Miljoner


Kommentarer
Postat av: Malla

Hej Susanne!!

Sjunga har ju alltid varit din grej ....minns fortfarande hur vi sjöng och showade när vi var små...Hrmm för visst har vi väl varit små.L

Önskar dej en trevlig helg

Kram M

2009-05-15 @ 21:14:31
URL: http://cactusflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0