Snart sängen..



Då var det dags igen för sköna sängen o jag känner mig rejält trött ikväll så det ska bli skönt att krypa ner igen.
Man ska upp kl 8 igen som vanligt men det är några timmar dit *L* o tur är det .

Har inte gjort allt för mycket idag utan mest latat mig. Var ensam fram till kl 14 eftersom  Johan jobbade.
O jag har oxå jobbat ..på solbrännan *L* O det var jättevarmt idag oxå men fläktade lite mer. Låg o läste o
lyssnade på musik o ja det där jäkla trummandet var igång idag oxå. SÅÅÅ irriterande.



Jag fick sms vid halv 3 från J o han bad om ursäkt att han inte hört av sig innan men hans mobil hade vatt försvunnen o det tog tid innan han hittade den..Ja det ska vara han till det :) han skulle ringa senare om han fick.
Men herre min gud hjärtat. När har du inte fått ringa ???? Jag blir glad varje gång jag får prata med dig.
Tyvärr har han inte ringt ikväll så jag har väntat i onödan o inget sms varför han inte gjort det :( men han har väl nån orsak till det. Längtar efter dig hjärtat..mycket..

Blev pölser, bröd o potatissallad till middag..lätt o enkelt o framförallt gott :)
Sen vid åtta-tiden gick vi till mamma för o fika. Andre o Jessica var oxå där o Rickard o vovvarna.
Vi fick kaffe o budapestrulle jättesmaskigt *L*
Sen hjälpte jag mamma lite med hennes blogg..hennes bilder hade försvunnit på nåt vis men nu är de återställda.

Mamma ska resa till Berlin imorgonbitti med föreningen o kommer hem på onsdagkväll.

Vi var hemma igen vid elvatiden o jag kollade lite på tv medans Johan kollade lite på Blocket.
O nu ska jag som sagt gå o lägga mig snart...

Sov gott allihopa
In Dreams
Miljoner Nattikyssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0