Söndag..



Sista dagen denna helgen o den går i lugnets tecken känns den som. Trodde solen ville skina för fullt idag men det blir molnigt emellanåt o riktigt kallt. Men dagen är inte slut än så vi får se :)

Somnade som en stock inatt o det var skönt kan jag säga. Fast 10 över 5 var jag uppe o pigg haha nää men jag lovar att jag gick o la mig igen o sov tills 8. Som vanligt var det tvdags o sen väckte jag Johan som körde o köpte frukost.

Alla hade nog haft samma ide' för det fanns inga bullar utan bara franskbröd men det fick gå det oxå.

Vi kollade klart på filmen Run fat boy run o den var klart sevärd men väldigt förutsägbar :)


Sen la jag i tvättmaskinen o jag har precis hängt upp den på torkvindan. Så hoppas solen blir kvar ...




Har ont i mitt högra knä idag, det är väl nu när man går mycket i trappor men bara o träna upp. Annars mår jag lite bättre idag o det är skönt.
Saknar kärleken men men. Han har inte hört av sig alls idag ( än) får se när det blir idag. Hoppas han mår bättre iallafall.

Nu ska jag gå ut i trädgården o sätta mig en stund o läsa.

Skriver mer sen
PÖSSSSSSSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0