Söndag 24 maj



Upp tidigt som alla söndagar för man ska inte missa Biggest Loser.  Nu är där bara 7 st kvar så det blir inte så många helger till i denna omgången *L* 
Pratade med mamma sen o det var ganska bra med William men han var himla trött. Hon skulle köra in där efter middag o sen kommer hon ikväll o hämtar Kasper.

Det blev frallebullar sen o vi kollade på Madagaskar 2 


Jag tycker de filmerna är helsköna :)
O Min favorit är såklart 

                                                  

Vi är så lika haha Runda o goa. Hon är så häftig o så är det Regina som gör svenska rösten :)

Vi körde o handlade lite sen till ikväll. Jag ska sjunga i kyrkan ikväll kl 18. Ja egentligen ska det vara ute på kyrkogården vid dammen men inte om det regnar för då blir det inomhus ( får jag hoppas  *L* )
O efteråt tänkte jag bjuda mamma o Bengt-Ola på fika med mackor o sen kladdekaka.

Sen har jag gjort iordning lite härhemma o vid halv tre kom där ett sms från Kärleken att han inte haft det så lätt o komma ur sängen idag. Det förstår jag verkligen din stackare. Han skrev att han saknar mig massor o önskade mig Lycka till idag. Tack hjärtat.

Nu är klockan snart fyra så jag får ta o fixa till mig . Ska vara i kyrkan kvart över fem.

Skriver mer sen

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0