Söndag..



Ja det hoppas jag att jag gör för idag har det inte varit en bra dag tyvärr. Sov ganska så bra inatt o kände inte så mycket när jag gick upp kl 8. Såg Biggest Loser o käkade frukost o sen kollade jag lite till på tv:n. Sen började jag känna mig fruktansvärt trött, illamående o jag frös o var varm om vartannat. Inte alls kul så jag bestämde mig för
att gå in o vila.
Så sen sov jag till kl 14 då det kom ett sms från Kärleken. Var nog inte riktigt mottaglig för dina ord just då men tack för vad du skrev. Vet att det inte funkar bra nu o det gör mig ledsen men jag förstår att det inte finns bara jag i världen utan du har andra saker oxå o det måste man acceptera. Men för det tycker jag inte att du är värdelös skulle aldrig få för mig att säga det ens till dig o det vet du om. Men visst kan jag hålla med om att du lär ha mycket att återgälda om det någongång blir så. Det återstår att se eftersom just nu tar jag inget för givet, det finns så mycket som spelar in. Jag vill inte förlora dig det är absolut min största rädsla o det gör ont i mig bara jag tänker på det.
Känns som vi verkligen hade behövt sitta ner o prata ut om allt för vi kan  inte ha det såhär. Ingen av oss mår bra av det i slutänden tyvärr. Det sista jag vill är att göra dig illa på något sätt eftersom du är mer värd än livet för mig.
Jag älskar dig otroligt mycket o vill ge dig all min kärlek....

Resten av eftermiddagen mådde jag oxå dåligt o det sitter i än men har fått i mig lite mat blev spagetti o köttfärssås idag. Bättre än inget alls även om det kanske inte är söndagsmiddag precis.
Kollade på slutet av Rock of Love ikväll o tja vad säger man  BRET BRET BRET varför väljer du fel var gång *L*
Garanterat blir det Rock of Love 4 snart...

Ska snart gå o lägga mig för jag orkar inte sitta uppe ikväll inte när man mår såhär o det värsta är att fast man sovit flera timmar så har dagen varit lång.

Hoppas jag mår bättre halv 6 imorgonbitti för då är det dags att gå upp igen. Jobbedags igen ...


Sov gott alla

J jag tänker på dig..mycket o jag älskar dig oxå..

Miljoner Nattikyssar
Din Snäckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0