Susanne säger...



Natti natti för nu är det dags att stänga de melerade igen för denna dagen. Har jätteont i nacken så jag sträckte den nog när jag ramlade o jag har en bula i vadderingen haha Får skylla sig själv när man är klantig . Har nog vatt ihop för mycket med en viss glömsk person haha...

Muraren ringde o frågade om jag ville ha Lina i helgen o det är ju klart. Det tackar jag aldrig nej till har saknat henne men hon har varit löplina några veckor nu :) Nu var det slut iallafall. Hon kommer imorgon eftermiddag.Ska bli kul..

Kärleken ringde en snabbis o det var mysigt att höra honom igen men han hade som sagt bråttom så det blev inget längre. Han var barnvakt ikväll o jag skulle smsa när jag var klar ikväll så fick vi se om han kunde ringa.

Jag hade studiecirkel halv sju o det var en massa kacklande som vanligt haha  Kom in på en massa annat hela tiden
men vad gör det :) Huvudsaken vi har kul.
Vi slutade halv 9 o jag smsade hjärtat då. han svarade att han skulle se till o få barnen i säng o sen ringa om det gick men efter en stund kom ett nytt att Den kommit hem så vi fick höras imorgon.
Ok hjärtat inget att göra åt det o jag har fått prata med dig två ggr idag o flera sms så jag är mer än nöjd *L*
Du har vatt jättego idag o mysigt o höra ditt underbara skratt flera ggr. Det värmer hela kroppen.
Skönt allt känns bra igen så det ska vara ..

Längtar tills vi pratar imorgon..ska gå o drömma om dig nu
Natti Natti
In Dreams

Miljoner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0