Tiden..



går himla sakta idag men det är väl så när man väntar på nåt gott :) Men idag är jag så himla rastlös vet inte vad det är. Men jag har skalat potatis o morötter som bara är att koka sen. Stekt köttbullar o gjort sås så middagen är nästan färdig till ikväll om det nu blir att jag inte är hemma ikväll men det vet jag inte riktigt än. Så nu har Johan det lätt ikväll :)

Jag hoppas ju att det blir som bestämt idag men det är sånt man aldrig vet o därför tar jag inget för givet. Det var länge sen jag gjorde det man lär väl sig med tiden känns det som.

Inte hört ett ljud mer från Kärleken idag men det kommer förhoppningsvis snart. Klockan är 15 nu o han slutar jobba om en timme typ.
Tänker på dig hjärtat

Nä jag får väl gå ut o sätta mig en stund o läsa lite i solen.

Skriver mer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0