Tisdag morgon


Tror inte det tog många minuter innan jag somnade igårkväll o det var skönt för jag var verkligen trött.
Mådde jätteilla innan jag la mig men sov gott ändå o det sitter i än men det är bara o tänka bort *L*

Just nu känner jag mig lite nervös in för min dom kl 10 . Det hade varit ens vanliga otur om man inte fick vara kvar men det roliga är att det var Försäkringskassan som ville man skulle ut o nu är det dom som ska bestämma om pengarna man ska få o de visste ingenting förra veckan ja det är FK i ett nötskal *L*
Men håll tummarna för mig för jag vill verkligen stanna kvar. Hade det varit för några månader sen hade jag tänkt snälla snälla låt mig vara hemma men nu känns det skönt att ha kommit ut o träffat dessa två roliga arbetskamrater som jag verkligen trivs med o jobbet är oxå kul såklart. Så jag trivs o jag tror jag behövde detta för att komma ur en ond cirkel. Så nu hoppas jag att de inte fördärvar för mig igen för då blir jag olycklig.

Jag hade rätt igår att där skulle komma ett sms imorse från hjärtat. Kl 6.47 pep det i mobilen o han hoppades att han inte förstörde något nu o att han verkligen var ledsen för igår.
Men älskade hjärtat sån bitch är jag väl inte *L* du kan väl inte hjälpa att ni fick gäster o jag hade haft en underbar pratstund med dig innan plus att jag fick ett jättefint sms så jag var mer än nöjd *L* så varför skulle du fördärvat nåt ??? nu tycker jag du börjar likna mig lite haha Nu ska vi inte vara oroliga utan bara se framåt precis som vi sagt.
LÄNGTAR tills jag får prata med dig idag..

Nä nu måste jag göra mig iordning så jag blir klar i tid.
Skriver mer sen

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0