Vad ett samtal..



Kan betyda mycket. Tack älskling för att du ringde. Du skickade först ett sms att du var på väg hem o hade jätteont i huvudet o att man inte ska festa på måndagar. Att jag skulle sova gott o att vi ses imorgon. Men jag kände att jag måste få prata med dig hjärtat så jag bad dig ringa o det gjorde du. O det betydde mycket ska du veta.
Ja se karlar kunde nästan förstå det *L* Eftersom du var på centralen innan så hamnade ni såklart i Köpenhamn *L*
Hallååå var det inte med fel människor du åkte nu ;)
Du stod o väntade på tåget eftersom du ville hem igen o de andra blev kvar.  Så hoppas nu du kommer hem ordentligt för detta kändes inte bättre att du var där. Vi pratade lite om det jag berättade innan o vi får se vad som händer nu.
Gissa vad som hände sen...japp BATTERISKITET dog igen :(  men han varnade mig innan o lovade att smsa när han kom hem så jag slapp ligga  vaken hela natten o vara orolig. Så jag hoppas det snart kommer. Han fattar inte alls varför man är orolig. Men herregud jag bryr mig om dig. Du är viktigast i mitt liv. Inget jag vill bli av med hur mycket Tarzan du än säger du är så kan allt hända i dagens samhälle. Det är inte Sjöbo du bor i precis *L* Här kan man gå ut mitt i natta utan att man ser en människa o jag har aldrig varit rädd här. 

Tack för att du ringde älskling..Du e underbar..Glad du finns..

Miljoner Kyssar



PS.. Han är Äntligen hemma..o klockan är tre. Skönt..Nu kan jag få ro...Älskar dig !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0