Vägen till ...


min säng ska jag snart gå eftersom jag är så trött ikväll o orkar inte sitta här o gäspa :) Bättre o komma i säng absolut. Tror inte det dröjer länge innan de melerade stängs.
Har varit på Kören ikväll o vi hade Birgitta igen så nu var det riktigt kul. Vi övade på Tro på en himmel o jag älskar den låten verkligen. Texten är så himla fin o är gjord av Py. Den säger mycket o jag har den i inlägg från 30 mars tror jag.
Det blev fika ikväll oxå eftersom vi hade uppsjungning i torsdags så det blev kaffe o kanelbulle.

Tja vad säger man..någon svek ikväll igen :(  fast han lovade att inte göra det. Men jag vet väl på ett ungefär vad som hänt *L* så jag kan inte skälla på dig. Men visst känns det...Efter vad vi pratade om idag..

Näää nu hör jag sängen kalla...
Sov gott alla..
Tänker på dig Hjärtat..

SMACK!


Kommentarer
Postat av: Malla

Snälla ,rara Susanne.....du som alltid varit så himla glad människa och spridit så mycket glädje omkring dig.Jag blir ledsen när jag läser om din kärlek till J..

För att du ska förstå hur jag tänker så ska du vet jag varit i din situation i 4 år.....

En gift man som om jag bara vänta skulle lämna sitt....

All denna väntan.....man utsätter sig för.

Att man lever med att dras mellan hopp och förtvivlan ....för att inte tala om den lycka man kände när man träffades. Dessa gifta män som får en att känna som om man är den enda kvinna i världen de bryr sig om.....samtal som inte kommer ...sms som uteblir ,då man intalar sig själva att skärpa sig och avsluta allt.....men plötsligt ett sms....och man är där igen...i längtandets och hoppets land.

Eller är det verkligen så att män är som dass...antingen upptagna eller fulla med skit.(inte Jonas då men det vet du ju)



samtidigt som jag skulle vilja ruska om dej och säga till dig att det finns andra guldkorn där ute där du kan vara lycklig hela tiden.....så förstår jag dig för jag har varit dig....

I alla välmening ...kramar från din näskusin

2009-05-05 @ 10:07:36
URL: http://alotlikelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0