Dags igen..



Oj jag lyckades hålla mitt löfte o skriva igen idag *L* Har  suttit o kollat på tv hela kvällen. Det är några program man följer på  tisdagar speciellt på Norsk o Dansk tv3. Vi har oxå bestämt att vi ska åka o hälsa på Amanda på söndag kl 13. Ska bli spännande att träffa henne o sen får vi se när vi tar hem henne om vi bestämmer oss för att ta henne.

Innan idag så ringde Kärleken när jag stod o höll på o hänga upp tvätt så jag missade hans samtal :( så jag smsade att han kunde ringa igen. Då kom svaret att han skulle på möte o att  han ringde om två timmar. Men jag vet inte hur hans tid egentligen är haha inte som min iallafall. Det tog 4 timmar *L* sen ringde han när han var på väg hem. Så skönt att höra honom fast han hörde nog på mig att allt inte är som det ska. Jag är väl inte den bästa på att dölja saker. Han sa att han var ledsen för i fredags men jag sa att nu ser vi framåt o han sa att nästa år måste bli bättre o jag önskar inget hellre ska jag säga för detta året har inte varit så kul alltid. Alldeles för mycket skit som hänt tyvärr med olika saker. Jag vet inte men man blir alltid så himla varm i hela kroppen när vi pratar. Måste vara Kärlek haha o alltid lika skönt när han säger att han älskar mig. Men ibland önskar man att allt var så annorlunda men det är väl så livet ska vara . Men den diskussionen tar vi en annan kväll *L* 
Mobilen bråkade hela tiden o plötsligt så bröts det o han smsade sen att han hörde av sig senare. 
O det gjorde han innan vid halv 10. Han hade fixat i badrummet så han hade glömt bort tid o rum. Men det är bara bra att du får gjort mycket där så det blir färdigt nångång. Du skulle ringa imorgon.
Gissa vem som längtar *L* Får väl hålla tummarna att det blir. Men det har blivit lite bättre nu tycker jag. Jag ska snart gå o lägga mig. Blir frukost med tanterna o B-O imorgon. 

Godnatt Världen

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0